Reinkarnacja - powrót do żywych - Kosira - kontraatakuje
- knoperss
- LEGENDA

- drynk
- LEGENDA

- Kosira
- -#VIP

Mały update - dlaczego ostatnio zamilkłem:
1) Euro
2) Urlop i
z tym powiązany remont salonu
3) Choroba która mnie dopadła po pierwszym meczu Polaków - nie jest to związane ze słabą grą czy coś - chłopaki dawali radę - to efekt picia za dużej ilości piwa oraz za dużej ilości okrzyków bojowych - doprowadziło to wszystko do zapalenia gardła, osłabiony organizm zaatakowało coś co wywołało potworny kaszel - więc ZDYCHAM.
Jak nie zdycham, nie oglądam meczów i nie remontuje to studiuję grę SNG Turbo 9 osobową. Grinder ze mnie żaden ale myślę że jest to dochodowa gra i można wyciągnąć na niej dobrą kasę na wpisowe do MTT
których nie mogś odpuścić i tez sporadycznie pykam.
1) Euro
2) Urlop i
3) Choroba która mnie dopadła po pierwszym meczu Polaków - nie jest to związane ze słabą grą czy coś - chłopaki dawali radę - to efekt picia za dużej ilości piwa oraz za dużej ilości okrzyków bojowych - doprowadziło to wszystko do zapalenia gardła, osłabiony organizm zaatakowało coś co wywołało potworny kaszel - więc ZDYCHAM.
Jak nie zdycham, nie oglądam meczów i nie remontuje to studiuję grę SNG Turbo 9 osobową. Grinder ze mnie żaden ale myślę że jest to dochodowa gra i można wyciągnąć na niej dobrą kasę na wpisowe do MTT
- tommko
- -#VIP

Kosira pisze: to efekt picia za dużej ilości piwa oraz za dużej ilości okrzyków bojowych - doprowadziło to wszystko do zapalenia gardła, osłabiony organizm zaatakowało coś co wywołało potworny kaszel - więc ZDYCHAM.
Jak nie zdycham, nie oglądam meczów i nie remontuje to studiuję grę SNG Turbo 9 osobową. Grinder ze mnie żaden ale myślę że jest to dochodowa gra i można wyciągnąć na niej dobrą kasę na wpisowe do MTTktórych nie mogś odpuścić i tez sporadycznie pykam.
Kosira witam w klubie
U mnie również ostre zapalenie gardła i antybiotyk
Co do grania STT to podebrałes mój plan, jaki stosuje w tym roku
- drynk
- LEGENDA

- Kosira
- -#VIP