Początek przygody

Miejsce w którym możesz sobie założyć własny wątek i na bieżąco dzielić się z innymi swoimi sukcesami, porażkami i przemyśleniami. Forum widoczne po 20 postach. Ponad 300 blogów polskich graczy.
Awatar użytkownika
bizzarre
-#VIP
-#VIP

Początek przygody

Postautor: bizzarre » 03 kwie 2010, 21:27

Widząc tak wiele ciekawych blogów postanowiłem i ja takowy założyć ;)

Jako że najpierw wypada się przedstawić:

Mam na imię Sebastian, mam 22 lata. Mieszkam w woj podkarpackim w okolicach miasta Jasła. Jestem studentem pedagogiki. Aktualnie poker zaczął pochłaniać wiekszosc mojego czasu - wczesniej duzo grałem W serie Cod na multiplayer :lol:

Moja przygoda z pokerem zaczynała się na internetowym kasynie - mianowicie grałem tam sobie na maszynach za darmowe żetony i w oczy wpadła mi nieznana do tamtego czasu nazwa pokera TH. Wygrałem trochę wirtualnej gotówki, spodobało mi się. Zaczęliśmy z kolegami grać live na jakieś groszowe sprawy. Od jednego z nich dwiedziałem się że strony bukmacherów oferują tez takiego pokera. Zacząłem na Unibecie grać freerolle. Tam też zauważyłem turniej pokerkings. Jako że był on chroniony hasłem poszukałem w googlach i znalazłem nasze forum z czego jestem zadowolony :grin:

Pierwszy forumowy turek i zajmuje 3 miejsce wygrywajac 10E. No i jestem w szoku. Przeglądam forum i rejestruje się na kolejnych romach. W kolejnym turku na unibecie zajmuję 1 miejsce i myśle sobie że jednak nie jestem takim lowkiem jak mi się zdawało :twisted:

Tyle historii przejdzmy do spraw terazniejszych. Jako że przyznano mi bonus na party-brak-polskiej-licencji! poker głownym celem na czas obecny będzie zbudowanie bankrolla własnie tam. I tak dziś większość czasu tam grałem z róznym skutkiem. Kilka turków S&G przegrałem kilka wygrałem więc bankroll jako tako się nie zmienił. Zarobine 0.50$ i 2 party-brak-polskiej-licencji! pointy.

Awatar użytkownika
bizzarre
-#VIP
-#VIP

Postautor: bizzarre » 04 kwie 2010, 00:20