strategia w turniejach

Gra w pokera w turniejach. Informacje na temat turniejów pokerowych - strategia i taktyka gdy się gra w pokera.

Matma88
-#zwykly
-#zwykly

Postautor: Matma88 » 31 sty 2008, 21:04

Gram w te freerolle już od 3 miesięcy i jak na razie wygrałem tylko raz! I to z pośród 1200 osób. (a pech sprawił, że to było w paradise-brak-polskiej-licencji! poker turniej ligapokerowa) Czyli nic nie zarobiłem na tym.

Moim zdaniem takie turnieje to loteria i umiejętności pokerowe nie mają tu dużego znaczenia!!! Bo nawet grając taight to i tak w końcu trafimy na bad beata.

KoJack
-#aktywny
-#aktywny

Postautor: KoJack » 02 lut 2008, 15:31

Matma88 pisze:Moim zdaniem takie turnieje to loteria i umiejętności pokerowe nie mają tu dużego znaczenia!!! Bo nawet grając taight to i tak w końcu trafimy na bad beata.

freerolle rządzą się swoimi prawami.. a ze w poczatkowych jego fazach jest to totalna loteria to kazdy wie, tzn mowi tutaj o turach gdzie gra ok 1000 ludzi i wiecej...

jak dla mnie freerolle mają sens tak do 100-200... no moze wiecej jak jest o co pograc to wtedy mozna przeczekac fale allinow no ale jak slusznie zauwazyles top tez nie gwarantuje ze gdzies się zajdzie...
pozostaje zdobyć 100 postów i grać na forumowych turach, tam mało szaleńców a i jest o co pograc

bukmacherekk
-#pretendent
-#pretendent

Postautor: bukmacherekk » 04 lut 2008, 18:39

Ja tam mam kilka taktyk . podstawowa to czekac na jakies w miare dobre karty.Kiedys gralem bardzo ostro ( allin za allinem ) i powiem ze niekiedy przynosilo to bardzo dobry efekt po kilku rozdaniach pomnozony stack.

lolas16
-#zwykly
-#zwykly

Postautor: lolas16 » 05 lut 2008, 14:44