Zweryfikowany neteller

Dział z informacjami na temat nagród i przywilejów dla osób które aktywnie uczestniczą w życiu forum i przyczyniają się do jego rozwoju
Awatar użytkownika
mazak
LEGENDA
LEGENDA
Posty: 2014
Rejestracja: 04 mar 2005, 12:42

Zweryfikowany neteller

Postautor: mazak » 09 kwie 2008, 19:19

Wszystkich co mają zweryfikowanego netellera tzn moga przyjmować i wysyłać $$ innym użytkownikom proszę o wpisanie się w tym wątku.

Planujemy nowe promocję, ale będzie można je otrzymać właśnie tylko przez neteller.
Ostatnio zmieniony 12 kwie 2008, 19:44 przez mazak, łącznie zmieniany 1 raz.
"Cienkiego gracza trudno oszukać, tymczasem prawie każdy dobry gracz da się czasem nabrać na blef"

Awatar użytkownika
Sebola
-#VIP
-#VIP
Posty: 1561
Rejestracja: 29 lis 2005, 15:56

Postautor: Sebola » 09 kwie 2008, 20:53

Hej - ja mam zweryfikowanego - pozdrawiam
Inteligencja nie polega na tym, że się błędów nie robi, lecz na tym, że szybko się je naprawia - B.Brecht

Awatar użytkownika
mazak
LEGENDA
LEGENDA
Posty: 2014
Rejestracja: 04 mar 2005, 12:42

Postautor: mazak » 23 kwie 2008, 13:16

Naprawde nie mamy netellerwcow na forum?

Awatar użytkownika
Spiegol
LEGENDA
LEGENDA
Posty: 2170
Rejestracja: 08 lis 2007, 00:43

Postautor: Spiegol » 23 kwie 2008, 13:44

A jak to jest z neteller? Jak z tym zweryfikowaniem, list przychodzi? telefonicznie? skan dowodu? Ile to trwa, bo przecież chyba to nie problem założyć tam konto?

alves
-#VIP
-#VIP
Posty: 1361
Rejestracja: 16 wrz 2007, 14:00

Postautor: alves » 23 kwie 2008, 13:47

Uwielbiam Australian Open !!

Awatar użytkownika
barthek
-#VIP
-#VIP
Posty: 849
Rejestracja: 24 lut 2008, 18:40

Postautor: barthek » 23 kwie 2008, 14:46

dobra to ja moze dwa pytania, bo w tym temacie alves to nie znalazlem na nie odpowiedzi:

- gdzie sie weryfikuje swoje konto w netellerze? chodzi mi o to gdzie trzeba kliknac zeby ci ta mala sumke przelali na konto.. bo szukam i szukam ale nie moge znalezc (trzeba miec acc extended?)

- piszecie ze zeby w pelni korzystac z nettelera trzeba to konto 'zacertyfikowac' (chyba dobrze odmienilem), ale oprocz tego chyba trzeba miec to konto rozszerzone, a do tego mozna dojsc TYLKO poprzez wyslanie im jakiegos dokumentu, prawda? rozmawialem z supportem i mi powiedizeli ze to zajmuje od 5 do 10 DNI ROBOCZYCH (z wyjeciem weekendow), czyli w zasadzie do 2ch tygodni.. ja juz dluuugo czekam i jeszcze nic sie nie odezwali..

- i jak to jest z tym wyplacaniem/wplacaniem na swoje konto? dalej jest tak ze oplata jest ogromna? (~20zl przy wplacie, ~7zl przy wyplacie)?
"caly swiat wsiakl"

Awatar użytkownika
apolinary83
-#VIP
-#VIP
Posty: 736
Rejestracja: 29 lis 2007, 18:30

Postautor: apolinary83 » 24 kwie 2008, 15:56

ja zweryfikowalem rachunek bankowy:)

Awatar użytkownika
Mr_Olimp
-#aktywny
-#aktywny
Posty: 415
Rejestracja: 06 mar 2008, 19:29

Postautor: Mr_Olimp » 25 kwie 2008, 16:02

neteller jest, wplacac wplacalem, wyplacac nie wyplacalem :mrgreen:
RB wszystkie sieci - PM

Awatar użytkownika
Mr_Olimp
-#aktywny
-#aktywny
Posty: 415
Rejestracja: 06 mar 2008, 19:29

Postautor: Mr_Olimp » 29 kwie 2008, 12:06

W neteller wyglada to tak :


- zakladasz " konto ". "" dlatego, ze to nie jest konto, lecz wirtualny portfel, na ktory mozesz wrzucic pieniazki :mrgreen:


- weryfikujesz swoje dane 7-10dni ( i tu zaczynja sie schody, gdyz to nie jest rachu-ciachu i po sprawie. a musisz im wyslac skan/ zdjecie dokumentu typu, prawo jazdy, dowod, paszport. + skan/ zdjecie jakiegos rachunku, faktury, tylko nie e- rachunku. nie starsze niz 3miechy, z twoimi danymi, czyli imie+nazwisko+adres ), osobiscie to u mnie tych weryfikacji danych byly 4podejscia. gdzie w 4podejsciu dostalem email do kogos " wyzszego ", ktory weryfikuje do 48h. dodam jeszcze ze musza byc spelnione takie warunki, jak widocznosc wszystkich 4rogow dokumentu, dobra jakosc zdjecia, badz tez jak juz wspomnialem rachunek nie moze byc starszy niz 3miechy..

i to chyba stanowi jakis najwiekszy problem w tym wszystkim


- kolejnym krokiem jest weryfikacja konta. tu podajemy nasze namiary konta, z ktorego bedziemy robic przelewy. czyli wszystkie szalone numerki, itd z naszego banku.

neteller wysle nam jakas " sumke " :mrgreen: . bysmy ja potem im w specjalnym okienku na stronie podali. oczywiscie podajemy w zlotych, a zeby sie dowiedziec i nie pomylic ile nam przyslali sprawdzamy w historii naszego konta . czas oczekiwania jest rozny, mysle ze 2tygodnie to taki sredni czas na te 12groszy.


Co ciekawe, weryfikacja bankowa, moze nastapic predzej, niz weryfikacja naszych danych :wink:



Jesli nasz bank zostanie zweryfikowany, to mozemy juz dokonywac wplat, ktore dochodza gdzies w ciagu 4dni. A potem juz tylko dalej w swiat..


\
Peer to peer, badz wyplacanie to juz inna historia. Tu trzeba miec wszystko na " pikus " uporzadkowane w naszym portfeliku. Wyplata podobnie jak wplata idzie okreslona ilosc dni, chyba, ze posiadamy juz karte do bankomatu z neteller.


Co nam daje taki portfelik?
to jest wlasnie super opcja, dla nas, czyli pokerzystow, i innych sportowcow. Przelewy dochodza blyskawicznie, o kazdej godzinie, we wszystkie dni w tygodniu. podajemy tylko numer rachunku potem kod, kwote i juz mamy pieniazki.
moze ktos z czytajacych posiada konto w mbanku i korzystal z przelewu24,. to z netellera juz po zatwierdzeniu przelewu, nasze srodki znajduja sie tam gdzie maja.

przypomne, ze wieksza czesc stron z pokerkami nie posiada opcji przelew24, wiec polecam neteller chociazby dla tego, ze jak trzeba to jest $ a nie jakies wielkie oczekiwanie.

neteller moze tez sluzyc jako nasz " przytrzymywacz " srodkow, w razie W ( w - jak wtopa ), przelewamy i cudowne odkucie.. :mrgreen:


w opcjach mozna ustawic - jezyk polski i wszystkie teksty beada zrozumiale

w razie problemow, badz pytan, jest live czat po angielsku ( lub jakis inny jezyk, brak PL ), gdzie nam wszystko ladnie wyjasnia.


pozdrawiam i poleca.
RB wszystkie sieci - PM

Kazik
-#pretendent
-#pretendent
Posty: 71
Rejestracja: 09 mar 2007, 22:48

Postautor: Kazik » 02 maja 2008, 19:21

Ja mam zweryfikowane konto Neteller :)

Awatar użytkownika
barthek
-#VIP
-#VIP
Posty: 849
Rejestracja: 24 lut 2008, 18:40

Postautor: barthek » 04 maja 2008, 14:26

heh olimp.. w koncu ktos to ladnie wszystko wytlumaczyl.. ja jestem (niestety) ciagle na etapie weryfikacji danych - jestem po 2ch podejsciach i cos czuje ze bedzie 3cie :)
pozniej to z pewnoscia juz z gorki bedzie..
"caly swiat wsiakl"

cruiserjeja

Postautor: cruiserjeja » 04 maja 2008, 20:47

tez mam Konto Extended na NETellerze =)

Awatar użytkownika
Mr_Olimp
-#aktywny
-#aktywny
Posty: 415
Rejestracja: 06 mar 2008, 19:29

Postautor: Mr_Olimp » 06 maja 2008, 09:59

po tygodniu od tego kiedy mnie zapewniali, ze aktywacja potrwa nie dluzej niz 48h. :



" I apologize for the inconvience however a senior agent will respond to your request as soon as possible. Due to high volumes of emails received it can sometimes take some time before an agent can contact you but let me assure you if you sent an email sucsessfully to senior@neteller.com, your issue is being looked at. Please wait for a reply."


dodam, ze jeszcze w ciagu tego tygpodnia oczekiwan, 2 razy sie kontaktowalem z live chat i zapewniano mnie, ze jak poczekam jeszcze 48h to napewno skontaktuja sie ze mna i wszystko bedzie ok... zero odzewu. wiec jako ze bylo rano, a czlowiek sie wku_rwia najbardziej z ranca, to wszedlem na live chata..

pierwsza podpadajaca akcja :

"
All operators are currently assisting others members. Your estimated wait time is 15 minutes. Looking for answers while you wait? Visit our Online Help section at http://help.neteller.com, for answers to common questions.

Chat InformationThank you for holding. Your estimated wait time is 10 minutes. Looking for answers while you wait? Visit our Online Help section at http://help.neteller.com, for answers to common questions.

Chat InformationThank you for holding. Your estimated wait time is 10 minutes. Looking for answers while you wait? Visit our Online Help section at http://help.neteller.com, for answers to common questions.

Chat InformationThank you for holding. Your estimated wait time is 10 minutes. Looking for answers while you wait? Visit our Online Help section at http://help.neteller.com, for answers to common questions.

Chat InformationThank you for holding. Your estimated wait time is 9 minutes. Looking for answers while you wait? Visit our Online Help section at http://help.neteller.com, for answers to common questions.

Chat InformationThank you for holding. Your estimated wait time is 4 minutes. Looking for answers while you wait? Visit our Online Help section at http://help.neteller.com, for answers to common questions.

Chat InformationThank you for holding. Your estimated wait time is 2 minutes. Looking for answers while you wait? Visit our Online Help section at http://help.neteller.com, for answers to common questions.

Chat InformationThank you for holding. Your estimated wait time is 2 minutes. Looking for answers while you wait? Visit our Online Help section at http://help.neteller.com, for answers to common questions.

Chat InformationThank you for holding. Your estimated wait time is 2 minutes. Looking for answers while you wait? Visit our Online Help section at http://help.neteller.com, for answers to common questions.

Chat InformationThank you for holding. Your estimated wait time is 2 minutes. Looking for answers while you wait? Visit our Online Help section at http://help.neteller.com, for answers to common questions.

Chat InformationThank you for holding. Your estimated wait time is 2 minutes. Looking for answers while you wait? Visit our Online Help section at http://help.neteller.com, for answers to common questions.

Chat InformationThank you for holding. Your estimated wait time is 2 minutes. Looking for answers while you wait? Visit our Online Help section at http://help.neteller.com, for answers to common questions.

Chat InformationThank you for holding. Your estimated wait time is 2 minutes. Looking for answers while you wait? Visit our Online Help section at http://help.neteller.com, for answers to common questions.

Chat InformationThank you for holding. Your estimated wait time is 2 minutes. Looking for answers while you wait? Visit our Online Help section at http://help.neteller.com, for answers to common questions.

Chat InformationThank you for holding. Your estimated wait time is 2 minutes. Looking for answers while you wait? Visit our Online Help section at http://help.neteller.com, for answers to common questions.

Chat InformationThank you for holding. Your estimated wait time is 2 minutes. Looking for answers while you wait? Visit our Online Help section at http://help.neteller.com, for answers to common questions.

Chat InformationThank you for holding. Your estimated wait time is 2 minutes. Looking for answers while you wait? Visit our Online Help section at http://help.neteller.com, for answers to common questions.

Chat InformationThank you for holding. Your estimated wait time is 2 minutes. Looking for answers while you wait? Visit our Online Help section at http://help.neteller.com, for answers to common questions.

"


i te 15min oczekiwania, przerodzilo sie w ponad 30min.. :???:



i moje konwersacja :


"
Parm: Welcome to our live chat service. How may I help you?
Imie i Nazwisko: helo
Parm: Hello, how may I assist you?
Imie i Nazwisko: im waiting over week
Imie i Nazwisko: for full activation of my account
Parm: Which date were the documents sent in on?
Imie i Nazwisko: i sent to senior@neteller.com on 29-04
Imie i Nazwisko: my documents
Imie i Nazwisko: and no one give me answerd
Imie i Nazwisko: please tell my, why im waiting so long?
Imie i Nazwisko: your friend toled my tht it will take 48houers
Parm: I apologize for the inconvience however a senior agent will respond to your request as soon as possible. Due to high volumes of emails received it can sometimes take some time before an agent can contact you but let me assure you if you sent an email sucsessfully to senior@neteller.com, your issue is being looked at. Please wait for a reply.
Imie i Nazwisko: how long do i wait?
Imie i Nazwisko: i shuld sent second mail?
Parm: Yes it would be a good idea to resend the documents just incase it was misplaced somehow.
Imie i Nazwisko: oh no!
Imie i Nazwisko: and another 48houers wait?>
Imie i Nazwisko: and then you will tel me that same?
Imie i Nazwisko: that i should wait
Imie i Nazwisko: and resend documents
Parm: I apologize for the inconvience but you will recieve a reply in the order your request was sent. If you have sent the first email you should recieve a reply as soon as your documents are reviewed. Please be patient as it could sometimes take a couple days.
Imie i Nazwisko: why are you serving me soo?
Parm: However just to be on the safe side I suggest you resend your documents.
Imie i Nazwisko: my famili must sent my money
Imie i Nazwisko: and it cant be done
Imie i Nazwisko: why neteller is so bad handeling with me?
Parm: Again I apologize, I am going to get a senior agent to take a look at your account. Please hold.
Imie i Nazwisko: ok
Imie i Nazwisko: ahat thema of my email i should give?
Parm: We are checking your account, please give me one moment.
Imie i Nazwisko: ok
Parm: Thank you for your patience...
Parm: Again I apologize but if you can resend the documents to senior@neteller.com we can have an agent take a look at them right away and email you back.
Imie i Nazwisko: what thema shoud i give for this email?
Parm: I do not understand, can you please clarify your last question?
Imie i Nazwisko: yes, when ypou are sending email, you should give him an thema, subject. what should it be?
Parm: It should include your account ID, and full name in the subject.
Imie i Nazwisko: OK, ME EMAIL WOS SENT TO YOU
Imie i Nazwisko: how long it will tak, that you give me full actiwation?
Parm: The email you sent is sent to a senior agent and not me. You will recieve a reply very shortly. Please wait for them to reply back to you.
Imie i Nazwisko: could it be replyed today?
Parm: Yes you will be replied back today as it is put on rush review.
Parm: Is there anything else I can assist you with?
Imie i Nazwisko: yes
Imie i Nazwisko: when the supord wil speak in polish?
Imie i Nazwisko: ;)
Parm: I didnt understand your last question, can you please clarify?
Imie i Nazwisko: yes, when it will be awable to live chat in polish leanguage?
Parm: I'm not sure.
Imie i Nazwisko: ok, thank you
Imie i Nazwisko: and good day

"


tak, ze widzicie, ze to wcale tak szybciutko nie idzie.. wiec, oby mi sie tylko takie cos przytrafilo i zobaczymy co dalej.. :mrgreen:
RB wszystkie sieci - PM

Awatar użytkownika
barthek
-#VIP
-#VIP
Posty: 849
Rejestracja: 24 lut 2008, 18:40

Postautor: barthek » 06 maja 2008, 10:12

heh.. zartujesz chyba..ja swoje dokumenty wyslalem ok 15 kwietnia.. a nie mam zweryfikowanego NIC
"caly swiat wsiakl"

Awatar użytkownika
Mr_Olimp
-#aktywny
-#aktywny
Posty: 415
Rejestracja: 06 mar 2008, 19:29

Postautor: Mr_Olimp » 07 maja 2008, 11:47

i tak o to po wielu wyslanych wiadomosciach ze zdjeciami dokumentow, i wielu rozmowach na live czat, dostalem wczoraj o godzinie 21.20 powiadomienie, ze moja historia zostala pozytywnie rozstrzygnieta. poszedlem spac a tu 18min po polnocy telefon, ze to kevin z neta i pogadalem sobie z nim. pytal sie o moje dane, czyli : imie, nazwisko, adres. potem zapytal sie o karte do neta i czy chce wykonac jakas tranzakcje. na koniec powiedzial, ze jest cieplo i zyczyl mi udanej nocy, bo nie wiedzial, ze tak pozno.

pozdrawiam[/b]
RB wszystkie sieci - PM

Awatar użytkownika
quest
-#VIP
-#VIP
Posty: 814
Rejestracja: 10 lis 2006, 11:54

Postautor: quest » 08 maja 2008, 20:18

ja sie rejestrowalem z ponad rok temu i chyba nie było tak że trzeba bylo wysyłac dokumenty do weryfikacji. Niestety zadnej kwoty nie otrzymalem na rachunek bankowy, a po mailach nie otrzymałem odpowiedzi pomocnej w rozwiazaniu problemu...

Awatar użytkownika
barthek
-#VIP
-#VIP
Posty: 849
Rejestracja: 24 lut 2008, 18:40

Postautor: barthek » 16 maja 2008, 23:58

1. Zaakceptuj Ostrzeżenie o rozbieżnościach NETELLER
Ukończono: 2008-04-11
2. Dostarcz dokumenty w celu potwierdzenia Twojej tożsamości
Ukończono: 2008-05-15


miesiac to trwalo! zakrwawa o skandal.. no, ale niewazne.. co sie nadenerwowalem to moje..

jak z tym dzwonieniem teraz? po jakim czasie sie odzywaja? czy znowu jednak trzeba ich do tego 'popchnac'?
"caly swiat wsiakl"

Awatar użytkownika
Mr_Olimp
-#aktywny
-#aktywny
Posty: 415
Rejestracja: 06 mar 2008, 19:29

Postautor: Mr_Olimp » 18 maja 2008, 13:29

do mnie dzwonili po 4h od zatwierdzenia dokumentow. wiec mozesz na czacie pogonic ich :lol:
RB wszystkie sieci - PM

Awatar użytkownika
mazak
LEGENDA
LEGENDA
Posty: 2014
Rejestracja: 04 mar 2005, 12:42

Postautor: mazak » 18 maja 2008, 14:05

aby przyspieszyc wasze rejestracje w netellerze i weryfikowanie kont powiem ze pierwszych 20 osob ktore nie maja kont w lucky dostana kase na depozyt tam i tym samym beda mogły zagrac w naszym turnieju...

dwa warunki musza byc spelnione

1. zweryfikowany neteller
2. rejestracja w lucky z naszego forum! ( http://www.pokerkings.pl/100-bonusu-do- ... vt7897.htm )

Awatar użytkownika
barthek
-#VIP
-#VIP
Posty: 849
Rejestracja: 24 lut 2008, 18:40

Postautor: barthek » 18 maja 2008, 15:12

he he.. widzisz mazak jak mnie zmobilizowales? moje acc jest juz extended :D podawac ci na pw adresy email do przesylania na neteller? czy moze numer konta jest potrzebny?
"caly swiat wsiakl"

Oskarek

Postautor: Oskarek » 18 maja 2008, 15:53

Czy wysylaliscie jakies rachunki na wasze imie i nazwisko? Bo ja nie mam takich :/

Na live chacie :

Oskar: Hi i have a question i would like to have EXTENDED account but i don't have a utility bill (e.g. an electricity bill) or a paper bank statement displaying your name and address that has been issued within the last 3 months beacuse i have only 19 years old so can i have that account?
Emmanuel: These are the required documents sorry

czyli juz po koncie :/ musze konto w banku zalozyc sobie i juz... :/ Albo zarejestruje sie na mame MOGE? :D MAzak?

Awatar użytkownika
Mr_Olimp
-#aktywny
-#aktywny
Posty: 415
Rejestracja: 06 mar 2008, 19:29

Postautor: Mr_Olimp » 18 maja 2008, 23:23

na mame tak, tylko ze jak zadzwonia to trzeba damski glos dac :lol: a tak konkretnie to uwazam, ze te rachunki sa do dupy, bo ja naprzyklad gdzie indziej jestem zameldowany a gdzie indziej mieszkam.. trzeba by pogadac na czacie o tym :mrgreen:
RB wszystkie sieci - PM

titanum
-#VIP
-#VIP
Posty: 1149
Rejestracja: 26 gru 2007, 20:23

Postautor: titanum » 19 maja 2008, 08:00

pisaliscie do nich maila, czy czekaliscie na rozmowe live bo ja niezabardzo mam czas na czekanie i bym sobie wyslal tego maila i poszedl w swoja strone, wiecie moze co powinienem wpisac w takiej wiadomości ??

cruiserjeja

Postautor: cruiserjeja » 19 maja 2008, 11:18

Oskarek_89 pisze:Czy wysylaliscie jakies rachunki na wasze imie i nazwisko? Bo ja nie mam takich :/

Na live chacie :

Oskar: Hi i have a question i would like to have EXTENDED account but i don't have a utility bill (e.g. an electricity bill) or a paper bank statement displaying your name and address that has been issued within the last 3 months beacuse i have only 19 years old so can i have that account?
Emmanuel: These are the required documents sorry

czyli juz po koncie :/ musze konto w banku zalozyc sobie i juz... :/ Albo zarejestruje sie na mame MOGE? :D MAzak?




Musisz wyslac im swoj rachunek, na mame nie radze.

Nie musi byc to rachunek, mozesz wyslac np. jak odbierales przesylke z poczty czy cos, to taki kwitek dostajesz (np. jak na allegro cos kupowales) czy jak masz konto bankowe i np. wplacales tam kase, to tez masz dokument z imieniem+nazwiskiem


Ja takie cos poslalem i w 2tyg mi rozszerzyli konto

cruiserjeja

Postautor: cruiserjeja » 19 maja 2008, 11:20

mazak pisze:aby przyspieszyc wasze rejestracje w netellerze i weryfikowanie kont powiem ze pierwszych 20 osob ktore nie maja kont w lucky dostana kase na depozyt tam i tym samym beda mogły zagrac w naszym turnieju...

dwa warunki musza byc spelnione

1. zweryfikowany neteller
2. rejestracja w lucky z naszego forum! ( http://www.pokerkings.pl/100-bonusu-do- ... vt7897.htm )



czyli ta promocja bedzie na luckyace? jak ktos juz ma extended neteller to juz mam zakladac konto na tym lucky? czy czekac bo nie do konca skapowalem ten post (pierwszych 20 osob ktore nie maja kont...?)


Wróć do „Nagradzamy aktywnych userów”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości

Kopiowanie calosci lub fragmentow bez pisemnej zgody zabronione. Strona jest kierowana do uzytkownikow polskojezycznych zamieszkalych w krajach, w ktorych korzystanie z Serwisu jest zgodne z prawem. Wiadomosci prezentowane w serwisie sa dozwolone wylacznie dla osob podlegajacych jurysdykcjom prawnym, w ktorych uczestnictwo w grach pokerowych online jest legalne. Korzystajac z serwisu, uzytkownik deklaruje wobec administratora, ze uczestnictwo w grach pokerowych online jest w jego jurysdykcji dozwolona i ponosi pelna odpowiedzialnosc za prawdziwosc zlozonego przez siebie oswiadczenia.

Na terytorium Polski poker online moga oferowac jedynie te podmioty, ktore posiadaja zezwolenie Ministra Finansow. Gra w pokera u operatorow, ktorzy nie posiadaja licencji Ministerstwa Finansow jest zabroniona i grozi konsekwencjami prawnymi. Serwis jest przeznaczony tylko dla osob, ktore ukonczyly 18 lat. Korzystajac z serwisu, uzytkownik potwierdza, ze ma ukonczone 18 lat.