Strach przed utratą rzetonów
-
rafi1991pl
- -#zwykly

Mam pewien problem grając w turniejach z niskim wpisowym na kilka tysięcy graczy mam pewien problem, w początkowej fazie gry czekam na dobre układy kart i gram z nimi agresywnie i najczęściej udaje mi sie uzbierać sporo żetonów w tje fazie gry. I od tego momentu zaczyna sie mój problem staje sie pasywny i boję sie stracić to co mam ...( wiem że to wydaje się głupie ale jestem początkujący ) czym mam dalej czekać na dobry układ i z nimi grać lub kiedy mam najwięcej żetonów grać z różnymi kartami agresywnie
- Soya
- LEGENDA

udaje mi sie uzbierać sporo żetonów w tje fazie gry
rafi1991pl pisze:mam najwięcej żetonów
Kolego
Pokazałeś że można, ale chcę się po prostu kliknąć "ignoruj zaznaczone tematy"
Ale ok, jak sam piszesz jesteś początkujący nie ma więc co się bawić w kombinowanie, graj pokerowe abc, to najskuteczniejszy sposób na starcie by być EV+, potem gdy ma się ugruntowane podstawy analiza i nauka.
- Albert
- -#VIP

- Dawid84
- LEGENDA

Wszystko zależy od tego jaki masz stół, jacy to gracze. Jeśli jest to początkowa faza gry to lepiej w mojej ocenie grać z węższym zakresem rąk aby nie palić niepotrzebnie żetonów. Z czasem zobaczysz czy gracze grają agresywnie czy to jednak murki. Ta wiedza przyda Ci się w późniejszym etapie gry.
W środkowej fazie gry można zacząć grać nieco szerzej z większym zaresem rąk i podkradać żetony pasywnym graczom. Jako początkujący boisz się zapewne stracić to co uciułałeś, ale pamiętaj że wiecznie czekając na premium ręce możesz się niedoczekać i może ci być przyklejona łatka murka, który gra tylko z premium rękami a wtedy będą cię okradać jak norweskiego skoczka w Zakopanem.