POKER Vademecum gracza

Lektury zwiększające umiejętności oraz soft pokerowy pozwalający podejmować skuteczniejsze decyzje w czasie gry.

Coleq
-#zwykly
-#zwykly

POKER Vademecum gracza

Postautor: Coleq » 20 cze 2011, 19:34

Witam.
Noszę się z zamiarem zakupienia wymienionej w temacie książki. Czy ktoś ją posiada, a jeśli tak to proszę o opinie czy warto wydać 30 zł. Jestem raczej początkującym graczem i szukam niedrogiej książki, która pozwoli mi podnieść swoje umiejętności.

Awatar użytkownika
Gns
-#VIP
-#VIP

Postautor: Gns » 20 cze 2011, 19:57

To jest jakaś polska książka. Widziałem ją kiedyś w jakiejś księgarni i w ogóle mnie nie zainteresowała. Być może się mylę i jest to jakaś warta polecenia pozycja, ale ja bym tego nie kupował.

Wg mnie powinieneś najpierw przeczytać książki, które można ściągnąć za darmo. Linki do ściągnięcia z pewnością znajdziesz w innych tematach na tym forum.
- Lee Nelson "Zagrajmy w Pokera"
- Doyle Brunson "Supersystem"
Te tytuły są w ebookach po polsku.

Co do inwestycji w książkę to raczej każdy Ci powie że:
- Dan Harrington "Harrington on Hold'em, vol. 1
Z tym, że wg mnie jest to książka do przeczytania jak już się ogarnia pokera.

W ogóle to powinieneś bardziej nakreślić co byś chciał, żeby tak książka Ci dała. Wtedy być może jacyś użytkownicy mogliby Ci podsunąć jakieś artykuły/materiały.

Zresztą to forum i http://www.pokertexasholdem.pl/ to wielka skarbnica wiedzy.

Awatar użytkownika
gama
LEGENDA
LEGENDA

Postautor: gama » 20 cze 2011, 21:02

Jeśli jesteś w miarę początkującym graczem - zacznij właśnie do tej książki! Mówię, bo sama ją kiedyś czytałam i ułożysz dzięki niej w głowie obecną wiedzę plus na pewno dowiesz się nowych rzeczy. Pzdr.

Coleq
-#zwykly
-#zwykly

Postautor: Coleq » 20 cze 2011, 22:40