Witam.
Noszę się z zamiarem zakupienia wymienionej w temacie książki. Czy ktoś ją posiada, a jeśli tak to proszę o opinie czy warto wydać 30 zł. Jestem raczej początkującym graczem i szukam niedrogiej książki, która pozwoli mi podnieść swoje umiejętności.
POKER Vademecum gracza
- Gns
- -#VIP

To jest jakaś polska książka. Widziałem ją kiedyś w jakiejś księgarni i w ogóle mnie nie zainteresowała. Być może się mylę i jest to jakaś warta polecenia pozycja, ale ja bym tego nie kupował.
Wg mnie powinieneś najpierw przeczytać książki, które można ściągnąć za darmo. Linki do ściągnięcia z pewnością znajdziesz w innych tematach na tym forum.
- Lee Nelson "Zagrajmy w Pokera"
- Doyle Brunson "Supersystem"
Te tytuły są w ebookach po polsku.
Co do inwestycji w książkę to raczej każdy Ci powie że:
- Dan Harrington "Harrington on Hold'em, vol. 1
Z tym, że wg mnie jest to książka do przeczytania jak już się ogarnia pokera.
W ogóle to powinieneś bardziej nakreślić co byś chciał, żeby tak książka Ci dała. Wtedy być może jacyś użytkownicy mogliby Ci podsunąć jakieś artykuły/materiały.
Zresztą to forum i http://www.pokertexasholdem.pl/ to wielka skarbnica wiedzy.
Wg mnie powinieneś najpierw przeczytać książki, które można ściągnąć za darmo. Linki do ściągnięcia z pewnością znajdziesz w innych tematach na tym forum.
- Lee Nelson "Zagrajmy w Pokera"
- Doyle Brunson "Supersystem"
Te tytuły są w ebookach po polsku.
Co do inwestycji w książkę to raczej każdy Ci powie że:
- Dan Harrington "Harrington on Hold'em, vol. 1
Z tym, że wg mnie jest to książka do przeczytania jak już się ogarnia pokera.
W ogóle to powinieneś bardziej nakreślić co byś chciał, żeby tak książka Ci dała. Wtedy być może jacyś użytkownicy mogliby Ci podsunąć jakieś artykuły/materiały.
Zresztą to forum i http://www.pokertexasholdem.pl/ to wielka skarbnica wiedzy.
- gama
- LEGENDA

-
Coleq
- -#zwykly