Poker-mój sposób na związanie koniec z końcem.

Miejsce w którym możesz sobie założyć własny wątek i na bieżąco dzielić się z innymi swoimi sukcesami, porażkami i przemyśleniami. Forum widoczne po 20 postach. Ponad 300 blogów polskich graczy.
tony1981
-#zwykly
-#zwykly

Poker-mój sposób na związanie koniec z końcem.

Postautor: tony1981 » 05 lut 2011, 12:29

Witam

Nie odbiegając od klasyki kilka słów o mnie.

30 lat mieszkaniec północnej polski. Prywatnie szczęśliwy tata rocznej córki oraz mam nadzieje przykładny mąż.
Kocham rywalizację dlatego sport czynnie staram się uprawiać co najmniej kilka razy w tygodniu (halówka, kosz, tenis, pingpong, bilard, darty i wiele innych dyscyplin gdzie można rywalizować )

Początki przygody z pokerem? Chyba jak każdy początki sięgają podwórkowych potyczek w pokera 5 cards. Gram na "poważnie" od kilka miesięcy ( będzie z 5 mc )

Co znaczy dla mnie na "poważnie"?
Dla każdego poker jest czymś innym. Ja osobiście nie cierpię tracić czasu na coś co nie przynosi wymiernych korzyści ( stąd nigdy nie traciłem czasu na jakiekolwiek gry komputerowe itp ). Do tego mam umysł ścisły kilka lat temu skończyłem fizykę na polibudzie więc matematyka a co najważniejsze statystka nie jest mi obca.

Jak to wygląda na codzień?
Raz w życiu wpłaciłem pieniądze nie wygrane w pokera 40 zł na bwin-brak-polskiej-licencji!.
Gram cash table (0,02-0,04) i sng z wpisowym 1,1$
Jestem strasznie zachowawczy.
Potrajam i wypłacam zostawiając sobie kilka dolarów na odbudowanie bankrolla.
Jestem zupełnym lajkonikiem jeżeli chodzi o techniczne podejście do pokera ( nie liczę odd itp ) Jestem na etapie czytania forów taktyk i porad ( stąd wiem że robie głupotę wypłacając bankrolla ). Ale powiem tak poker jest dla mnie pomocą do związania przysłowiowego końca z końcem.