OD ZERA DO GRINDERA

Miejsce w którym możesz sobie założyć własny wątek i na bieżąco dzielić się z innymi swoimi sukcesami, porażkami i przemyśleniami. Forum widoczne po 20 postach. Ponad 300 blogów polskich graczy.
Awatar użytkownika
maybeturek
-#aktywny
-#aktywny

OD ZERA DO GRINDERA

Postautor: maybeturek » 17 sty 2011, 12:53

Witam,

Jest to mój pierwszy blog więc zanim się rozkręcę na pewno trochę potrwa. Jeżeli będzie aż tak źle skargi pisać do Grzecha ponieważ ten blog powstał za jego namową.

Na początku kilka krótkich informacji o sobie.
W pokera gram od 3 lat lecz moja gra od roku stoi w miejscu. Czuje, że się nie rozwijam dlatego też postanowiłem założyć ten blog.
Będziecie świadkami moich gier NL20 na heypoker-brak-polskiej-licencji! jak i sporadycznie turniejów GTD.

W styczniu postanowiłem sobie zrobić challenge dokonując wpłaty na heypoker-brak-polskiej-licencji! tylko 40$. Mam na celu zrobienie rola(50BB) na stawki NL50 do czerwca. Nie wiem czy mi się to uda ponieważ matura w tym roku pochłonie mnóstwo czasu. Los chciał, że akurat trafiłem na początku fajnego rusha co zobaczycie w niżej załączonym wykresie. Jestem przekonany, że był to tylko i wyłącznie okres szczęścia ponieważ swoje umiejętności oceniam na bardzo niskie. Mam nadzieję, że pokerkingsy pomogą mi rozwijać swoje umiejętności jak i bloga.

Obrazek
Ostatnio zmieniony 28 kwie 2022, 08:53 przez maybeturek, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
carterrr
-#aktywny
-#aktywny

Postautor: carterrr » 17 sty 2011, 14:26

Powodzenia w pisaniu bloga i troche większej wiary w siebie. Jeśli na Hesopie w Harachovie byłeś w płatnych to nie mógł to być przypadek.

Awatar użytkownika
maybeturek
-#aktywny
-#aktywny

Postautor: maybeturek » 17 sty 2011, 14:45

Dzieki bardzo za kilka słów otuchy ;) Nadal chodzi mi po głowie co miałeś w Ustroniu Morskim jak zlimpowałem z UTG, na twój reise zagrałem re-reise, na floopie na mój reis wepchnąłeś allina;)

Ale nie o tym: