Obecnie przegrywam wlasnie swoje ostatnie 4 dolary na everest-brak-polskiej-licencji! poker ktore kiedys wplacilem 4fun i chcialbym zapytac, gdzie najlepiej grac, bedac poczatkujacym?
Czytalem o jakis darmowych pieniadzach itp ale nie wiem, gdzie jest to oferowane, a gdzie nie.
Planuje grac w pokera na powaznie, ale obecnie jestem calkowitym laikiem, zaczalem czytac ksiazke "winning low limit hold'em", moj poczatkowy budzet wyniesie ok 50$
z tego co wyczytalem, potrzebuje rakeback oraz bonusu poczatkowego.
Duzo dobrych opini czytam o ongame oraz PokerStars-nielegalny-w-PL! - jednak to 1-sze po wejsciu na strone wyglada raczej jak platforma dla pokerroomow a nie dla graczy, a to drugie chyba nie oferuje rakeback.
Pomocy, czytam forum, ale ciezko jest mi ogarnac to, gdzie warto grac >_>
szczegolnie, ze zeby uzyskac rakeback potrzebuje chyba kodu bonusowego? Ktory mam wziasc wlasciwie niewiadomo skad.
jaki pokerroom (rakeback)
- Markos4
- -#aktywny

-
hellbike
- -#zwykly

- Markos4
- -#aktywny

No to jeśli tam nie ma odpowiedzi na Twoje pytanie to musisz poszukać i popatrzeć na stronach pokerowych (sportingbet-brak-polskiej-licencji!, PokerStars-nielegalny-w-PL! , partypoker , everestpoker , betfair-brak-polskiej-licencji! , betson) w większość gra się pod bonusy , a co do recenzji poker roomu to musisz sam na własnej skórze się przekonać jak to jest i czy pasuje Tobie takie czy tez nie .
-
konieczny
- -#VIP

PokerStars-nielegalny-w-PL! oferuje wysoki rakeback ale dla graczy generujacych bardzo wysoki rake, moze na poczatek sprobuj tutaj: http://www.pokerkings.pl/liga-w-poker770-vf214.htm
-
hellbike
- -#zwykly

- Szfiecu
- LEGENDA

ref z 770 prawdopodobnie tak czy siak przenosił na główną, zresztą zarejestruj się tak tylko poczytaj czy nie było jakiegoś kodu naszego. Gdyby później było coś nie tak to napiszesz tutaj do supportu z 770 i pewno załatwi.
A teraz na dodatek jest promocja kolejna za depozyt +20$ za 1$ rake'u zapłaconego.