Jaka strategia w turniejach 0,02$ Sit to go 990 Graczy
-
lukalos
- -#zwykly

Jaka strategia w turniejach 0,02$ Sit to go 990 Graczy
Witam jestem początkującą osoba jeżeli chodzi o poker gram około 2 miesięcy z przerwami. Jeden turniej udało mi się wygrać z wpisowym 0,10$ i parę razy udało mi się na stół finałowy dotrzeć. Jeżeli chodzi o turniej z wpisowym 0,02$ od nich zaczynałem raz ukończyłem na 2 miejscu parę razy byłem w premiowanej 50 ale ogólnie straciłem na nich około 10$ !!! Jeżeli chodzi o ten turniej zorientowani wiedzą że rozgrywany jest on w bardzo szybkim tempie gracze dają All IN od samego początku z byle czym często jest tak że mając nawet układy AA KK QQ JJ na samym początku przegrywa się z kartami typu 73 bo gracz trafi dwie pary gdzie normalnie nikt normalny nie dał by ALL IN!! Osobiście gram teraz w turniejach Sit To Go z wpisowym od 0,10-0,50$ może w 10 razy grałem w turniejach z wpisowym 1$ i 2 razy do stołu finałowego dotarłem. Czy ma ktoś jakąś strategie odnośnie turniejów 0,02$ by taki turniej wygrać czy opiera on się głownie na zasadzie szczęścia??
- jon124
- -#VIP

- dzienny
- -#aktywny

Re: Jaka strategia w turniejach 0,02$ Sit to go 990 Graczy