Jeżeli chodzi o mnie to mam na imię Kuba, a mój właściwy nick to Ginus. W pokera online gram mniej więcej od roku, wcześniej grałem trochę micro cash ze znajomymi. Na stolikach w necie można spotkać mnie pod nickami: GNSPL, GinusPL, GinusPK, etc.
Zeszły rok oceniam na dość niezły biorąc pod uwagę ilość czasu poświęconego na grę.. Mój największy sukces to dostanie się do MPEP w Wiśle z satelity z wpisowym 10+1$, którą wygrałem (+729$). W Wiśle odpadłem dość wcześnie (jakoś 98.). Podsumowując rok 2009 myślę, że jestem circa +3000 PLN.
W roku 2010 chciałbym grać zgodnie z BM, przy czym wychodząc lepiej niż w zeszłym roku. Do tego chciałbym się zakwalifikować do kolejnej edycji MPEP, być może też do jakiegoś innego fajnego turnieju live.
STYCZEŃ
W styczniu zacząłem grać cash micro stawki na party-brak-polskiej-licencji! Poker. Przy dość małej ilości rozegranych gier wyszedłem z bankrolla 30$, kończąc na 45$. Stwierdziłem jednak, że grając na takich stawkach i w taki sposób nie rozwijam się w ogóle, a wręcz przeciwnie cofam w rozwoju. W wyniku czego styczeń obszedł się bez żadnych sukcesów, a mnie dopadł tilt.
LUTY
Luty to początek sesji, z która ciągle jestem na bakier. Początek pracy, z której jestem zadowolony. Jeśli chodzi o pokera to zacząłem grać DoNy na Evereście z wpisowym 1+0,1$. Spróbowałem wyjść z bankrolla ok. 5$ i zobaczyć ile ugram. W tej chwili rozegrałem kilkanaście turnieji, ale zacząłem grać będąc na, wcześniej wspomnianym tilcie. Jednakże, dzięki tym donom, dostałem trochę mocy. Czuję, że tilt zchodzi. W zeszłym tygodniu zagrałem z nudów jakis sng wielostolikowy na Tobecie z wpisowym ok. 2,5$ (głownie po to, żeby przegrać hajs, który tam miałem z jakieś promocji, czyli całe 3euro. Nie wiedziałem co z tym zrobic:D). Ostatecznie skończyłem 1/18, wygrywając 22,5$.