Ginus blog

Miejsce w którym możesz sobie założyć własny wątek i na bieżąco dzielić się z innymi swoimi sukcesami, porażkami i przemyśleniami. Forum widoczne po 20 postach. Ponad 300 blogów polskich graczy.
Awatar użytkownika
Gns
-#VIP
-#VIP

Ginus blog

Postautor: Gns » 19 lut 2010, 19:38

W końcu znalazłem chwile żeby stworzyć bloga. Zamierzałem to zrobić z początkiem roku, ale nie miałem czasu ze względu na szkołę (V rok) i pracę. Idea tego bloga jest taka, aby za rok zobaczyć jakie postępy zrobiłem. Do tego dochodzi oczywiście aspekt podzielenia się swoimi dokonaniami oraz porażkami z forumowiczami :)

Jeżeli chodzi o mnie to mam na imię Kuba, a mój właściwy nick to Ginus. W pokera online gram mniej więcej od roku, wcześniej grałem trochę micro cash ze znajomymi. Na stolikach w necie można spotkać mnie pod nickami: GNSPL, GinusPL, GinusPK, etc.

Zeszły rok oceniam na dość niezły biorąc pod uwagę ilość czasu poświęconego na grę.. Mój największy sukces to dostanie się do MPEP w Wiśle z satelity z wpisowym 10+1$, którą wygrałem (+729$). W Wiśle odpadłem dość wcześnie (jakoś 98.). Podsumowując rok 2009 myślę, że jestem circa +3000 PLN.

W roku 2010 chciałbym grać zgodnie z BM, przy czym wychodząc lepiej niż w zeszłym roku. Do tego chciałbym się zakwalifikować do kolejnej edycji MPEP, być może też do jakiegoś innego fajnego turnieju live.

STYCZEŃ

W styczniu zacząłem grać cash micro stawki na party-brak-polskiej-licencji! Poker. Przy dość małej ilości rozegranych gier wyszedłem z bankrolla 30$, kończąc na 45$. Stwierdziłem jednak, że grając na takich stawkach i w taki sposób nie rozwijam się w ogóle, a wręcz przeciwnie cofam w rozwoju. W wyniku czego styczeń obszedł się bez żadnych sukcesów, a mnie dopadł tilt.

LUTY