Miejsce w którym możesz sobie założyć własny wątek i na bieżąco dzielić się z innymi swoimi sukcesami, porażkami i przemyśleniami. Forum widoczne po 20 postach. Ponad 300 blogów polskich graczy.
-
fforrest
- -#pretendent

Postautor: fforrest » 14 cze 2008, 20:43
Witam
jestem początkującym pokerzystą trochę czytam CPP trochę strategi z netu.
Ale takich ciekawostek jeszce nie doczytałem jak te o których zaraz opisze. jeśli kotoś wie dlaczego tak się dzieje może to jakaś taktyka "magiczna" którą stosuje i sam o tym nie wiem.
stawki 00,5/0,1 full ring Jest akcja wchodzę na wczesnej pozycji 4xbb sprawdza mnie 3 graczy na flopie nic ale continue beting za 40 centów wchodzi już tylko 2 na turnie też nic nie trafiam ale twardo semi blef do AK s bo na bordzie bloty leżą i 60 centów bet na stół, na river wchodzi niestety nic dla mnie czyli tylko wysoka karta AS i teraz najciekawsze zostało mi jakieś 40 centów bo raczej gram shortstackiem i ewidentny błąd z mojej strony ( wkładam 10 centów do puli ) goscie którzy zostali w grze stacki większe odemnie i zrzucają karty. wygrywam pule 3,6 $ a nikt nie sprawdził za 10 centów co miałem przy takiej puli i własnie tego nie rozumiem może to ktoś wytłumaczyć
Teraz najdziwniejsze nie było to pojedyńczy przypadek wielokrotnie zdarzyła mi się taka sytuacja chyba straszy lol czy może magiczne zagranie

:alien:
-
drl
- -#VIP

Postautor: drl » 14 cze 2008, 20:55
z mojego punktu widzenia to zalezy co lezy na stole. czy jest do czegos draw kolor / strit. to ze zagrales za 10 centow to moim zdaniem lepiej bo mogli pomyslec w ten sposob ze :
a) masz jakas parke mocna albo 2
b) masz cos dobrego na reku i chcesz wycisnac ile sie da
podaj wiecej szegolow co lezy na stole, kto cie sprawdza, na jakiej pozycji sie znajdujesz, czy grasz selektywnie czy nie i czy grasz przy stole z takimi ludzmi
-
fforrest
- -#pretendent

Postautor: fforrest » 15 cze 2008, 09:39
różne pozycje i tak jak pisałem w tej sytuacji jest wiele układów które były na stole