Dlaczego ?
Gram tam od ponad roku ( gram w sensie, ze tam zaczalem swoja przygode z pokerem i czesto deponowalem pieniadze). Po dluzszej grze na stolikach i w turniejach gracz moze odniesc wrazenie, ze gra jest ustawiona tzw " rigged ". Przeciwnicy na riverze dostaja pozadany uklad: pomimo iz wygrana dawal im tylko 1-2 outsy. W tej sieci jest to zdarzenie notoryczne i nie tylko ja to potwierdzam, wielu moich znajomych ma takie doswiadczenia z ta siecia. W turniejach zdecydowanym faworytem jest ten kogo stack jest wiekszy. Przyklad? A5 ( 4,442 zetonow) vs AA ( 1,400 zetonow) flop : 55 2 turn 3 river 7 to tylko jedno z wielu takich rozdan...
Wiec gdzie grac?
Polecam siec party-brak-polskiej-licencji! Gaming np. party-brak-polskiej-licencji! Poker lub Empire Poker ( www.empirepoker.com )
Maja oni swietna oferte bonusowa dla osob po raz pierwszy skladajacych depozyt:
Bonus 120% max 200$ za depozyt przy rejestracji kod:EMPIRE120
Polega to na tym ze np. wplacamy 100$ , dostajemy bonus 20% do wyrobienia za raked hands , potem zlecamy wyplate. Wplacamy do nich ponownie 100$ uzywajac tego kodu i tym razem dostajemy juz oferte 100% podwojenia depozytu do wyrobienia za raked hands czyli 100$. Bonusy sa banalnie proste do wyrobienia , nawet na niskich stawkach. Tak wiec lacznie przy depozycie 100$ mamy do zgarniecia 120$ gratis ! W sieci pelno tzw. "fishes" graczy czesto przegrywajacych, slabych, latwych do ogrania. Zwiazane jest to z tym, ze pelno jest darmowych 50$ do party-brak-polskiej-licencji! pokera, dostaja go i ci dobrzy ale i pelno slabych graczy, ktorzy sa latwym kąskiem dla nas.
Polecam rowniez www.TowerGaming.com ( promocje aktualne do sprawdzenia na ich stronie). Bardzo przyjazny software, w/g mnie niski poziom graczy. Stoly z pot limit-em maja takie same SB i BB co sprawia ze rzadziej gracze kradna BB