Dobra rada gdzie zaczac przygode z pokerem!

Dział dla graczy rozpoczynających przygodę z pokerem. Tu poznasz zasady pokera oraz możesz zadać choćby najbanalniejsze pytanie.
tinut
-#zwykly
-#zwykly

Dobra rada gdzie zaczac przygode z pokerem!

Postautor: tinut » 27 maja 2007, 20:36

Nie polecam nikomu deponowania swoich pieniedzy do sieci b2b network. Tu jest spis wszystkich poker roomow z tej sieci: http://www.24hnetwork.com/en/Partners.aspx

Dlaczego ?
Gram tam od ponad roku ( gram w sensie, ze tam zaczalem swoja przygode z pokerem i czesto deponowalem pieniadze). Po dluzszej grze na stolikach i w turniejach gracz moze odniesc wrazenie, ze gra jest ustawiona tzw " rigged ". Przeciwnicy na riverze dostaja pozadany uklad: pomimo iz wygrana dawal im tylko 1-2 outsy. W tej sieci jest to zdarzenie notoryczne i nie tylko ja to potwierdzam, wielu moich znajomych ma takie doswiadczenia z ta siecia. W turniejach zdecydowanym faworytem jest ten kogo stack jest wiekszy. Przyklad? A5 ( 4,442 zetonow) vs AA ( 1,400 zetonow) flop : 55 2 turn 3 river 7 to tylko jedno z wielu takich rozdan...

Wiec gdzie grac?

Polecam siec party-brak-polskiej-licencji! Gaming np. party-brak-polskiej-licencji! Poker lub Empire Poker ( www.empirepoker.com )
Maja oni swietna oferte bonusowa dla osob po raz pierwszy skladajacych depozyt:

Bonus 120% max 200$ za depozyt przy rejestracji kod:EMPIRE120