Do Forumowiczów!

Dział dla graczy rozpoczynających przygodę z pokerem. Tu poznasz zasady pokera oraz możesz zadać choćby najbanalniejsze pytanie.
Xiaoyu
-#zwykly
-#zwykly

Do Forumowiczów!

Postautor: Xiaoyu » 04 cze 2009, 12:02

Witam Wszystkich Użytkowników!

Od niedawna jestem uzytkownikiem forum typuj.org, pisze tam duzo o tym forum i dlatego zalozylem tutaj konto. Lubie grać w pokera. O $ grałem troche na bwin-brak-polskiej-licencji!, ale graczem to ja jestem początkującym. W freerollach uczestnicze najczęściej na Celeb Poker poniewaz jest tam raczej najmniejsza ilosc graczy ( w porównaniu chocby z ladbrokes-brak-polskiej-licencji! Poker ). Mam kilka pytań do Was:

:arrow: Czy są aktualnie ligi forumowiczów, do których moge się zapisać ( Czy trzeba czekac na rozpoczęcie nowego sezonu/miesiąca ) ?
:arrow: Czy są aktualnie jakies freerolle do których można się dostać? Jaki PokerRoom najlepiej ściągnąć i w którym z nich odbywa się najwiecej turniejów?
:arrow: Czy początkujący gracz, na moim poziomie, ma jakieś szanse w takich turniejach? Są jakies turnieje dla początkujących?
:arrow: Jaka jest średnia liczba osób grających w takim freerollu?

Pytania mogą być banalne, ale śledzenie kazdego tematu strona po stronie czasami prowadzi do bólu głowy. Proszę o jakies sugestie.

POZDRAWIAM Xiaoyu

Awatar użytkownika
wheeny
-#zasłużony
-#zasłużony

Postautor: wheeny » 04 cze 2009, 12:13

Witaj Xiaoyu,

W aktualnym harmonogramie naszych freerolli znajdziesz, uwaga uwaga, aktualny harmonogram naszych freerolli :-). Znajdziesz tam także info o warunkach, jakie musisz spełnić - w niektórych przypadkach jest to np. aktywne uczestnictwo w tym forum, a więc pisanie sensownych postów.

Nie ma najlepszego softu poker room. Zależy od preferencji. Popularna jest sieć iPoker, na której rozgrywanych jest kilka z naszych regularnych turków. Przedstawiciele tej sieci to np. chillipoker, CD Poker, Will Hill, TonyG itd.