czarnuch-83--> czyli cos o mnie :)

Miejsce w którym możesz sobie założyć własny wątek i na bieżąco dzielić się z innymi swoimi sukcesami, porażkami i przemyśleniami. Forum widoczne po 20 postach. Ponad 300 blogów polskich graczy.
czarnuch-83
-#zwykly
-#zwykly

czarnuch-83--> czyli cos o mnie :)

Postautor: czarnuch-83 » 23 cze 2008, 14:27

Witam was w moim mini blogu!

Na poczatku cos o mnie , nazywam sie Daniel gram w pokera od prawie 3 lat na poczatku moja gra glownie skupiala sie na budowaniu bankrola, wygralem spora liczbe freeoli. Moja najwieksza wgrana turniejowa to 750E , ale glownie w pokerze skupiam sie na grze stolikowej oecnie gram na NL50 w paradise-brak-polskiej-licencji! poker. W swojej karierze mialem dwa podejscia w turniejach z pula 100K$ ale oba yy bez zysku choc w jednym otarlem sie o platne miejsca.

Jak narazie zagralem 3 turnieje live kazdy o zronicowanym poziomie , poczawszy od poker club unibet-brak-polskiej-licencji! poprzez lige organizowana przez Ślązaka w FUN CITY az do PPT w Warszawie.

Obecnie jestem w trakcie przerwy w grze po malym downswingu obecnie analizuje swoja gre , czasem podegram jakis turniej z malym wpisowym albo wejde na niski stolik w celu zdobyaia doswiadczenia i proby rozgrywania roznych rozdan w rozny sposob.

W przyszlosci bede staral sie wklejac tutaj moje BB i ciekawsze wygrane. Jak juz wspomnialem obecnie gram na NL50 moj cel to do konca roku na stale zadomowic sie na NL100 (ok 45-50BI) a w ciagu 2ch lat NL400 zobaczymy czy mi sie uda , TRZYMAC KCIUKI .

p.s. Jezeli stwierdzicie ze popelniam jakies bledy prosze was o rady kazda porada jest przydatna i zawsze warto rozpatrzec wszytskie uwagi ! :)

invidia

Postautor: invidia » 23 cze 2008, 16:04

czarnuch-83,

Widzę,że konkretne plany, konkretne doświadczenie więc może być tylko lepiej. Witaj wśród pokerkings i powodzenia. Na moje kciuki możesz liczyć już od dzisiaj :) Oczywiście liczę na to samo hehe...Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
dviper
-#VIP
-#VIP