Co na początek

Dział dla graczy rozpoczynających przygodę z pokerem. Tu poznasz zasady pokera oraz możesz zadać choćby najbanalniejsze pytanie.
robg93
-#pretendent
-#pretendent

Co na początek

Postautor: robg93 » 13 lip 2012, 15:10

Cześć. Pokerem interesuję się od paru tygodni znam zasady parę strategii na różne stawki, gram sporo na wirtualne pieniądze na PokerStars-nielegalny-w-PL!, by ogólnie oswoić się z kartami, by coraz szybciej grać i rozpoznawać karty wiecie o co chodzi. Ale chciałbym zagrać na prawdziwe pieniądze, i tu pytanie, bo jestem kompletnie zielony, czy wpłacić parę dolarów samemu czy polecilibyście jakieś darmowe turnieje, jeżeli tak to jakie, gdzie i co jest wymagane by wziąć w nich udział widzę na forum dużo ogłoszeń tego typu, ale do którego mogę sie zapisać i czy mógłby ktoś pokierować mną od jakiego darmowego turnieju zacząć? Dzięki :wink:

robg93
-#pretendent
-#pretendent

Postautor: robg93 » 13 lip 2012, 19:03

Ok, gram na wirtualne, ale zdaje sobie sprawę, że można nabyć złych nawyków i to nie ma nic wspólnego z graniem na pieniądze, lecz chcę się czuć trochę swobodniej bo teoria np. znajomość hierarchii kart, a zauważenie tego podczas gry to jednak trochę różnica. Właśnie myślę by nie zaczynać od własnych pieniędzy, a grać na freerollach i jeżeli bym chciał wziąć udział w jednym z takich na forum to co muszę zrobić? Mam konto na PokerStars-nielegalny-w-PL!, ale czy można do tego przypisać konto pokerkings, by brać w nich udział? Jakby ktoś mógł wytłumaczyć mi jak móc dołączyć do takich turniejach z forum? Dzięki.

edit. Widzę, że jest dostępny turniej freerolle na forum, tylko by móc sie do niego zapisać trzeba założyc konto i dokonać pierwszego depozytu? Konto mam od paru dni, czy mogę teraz wysłać nick, i konieczny jest depozyt nie ma darmowych turniejów bez jakichkolwiek wpłat? Chodzi o turniej w PokerStars-nielegalny-w-PL!.

Awatar użytkownika
dzienny
-#aktywny
-#aktywny

Postautor: dzienny » 13 lip 2012, 19:52