chomar blog

Miejsce w którym możesz sobie założyć własny wątek i na bieżąco dzielić się z innymi swoimi sukcesami, porażkami i przemyśleniami. Forum widoczne po 20 postach. Ponad 300 blogów polskich graczy.
chomar
-#pretendent
-#pretendent

chomar blog

Postautor: chomar » 05 sty 2009, 00:24

Chyba nadszedł i czas, abym ja założył swój blog.
Gram w pokera od kilku lat. Szło mi nie ciekawe. W poker roomach nie wiele wpłaciłem, przegrałem wszystko. Nawet gratisowe pieniądze, które można dostać też się skończyły.
Czasami potrafiłem wygrać coś na żywo, jak graliśmy z kolegami. Wszystko zależało, jak się szczęście ułożyło.

Dopiero dwa tygodnie temu wpadłem na pomysł aby poczytać o pokerze w internecie i czegoś się nauczyć.
Efekty? W klasyfikacji grudniowej na i4poker byłem 5. Dla mnie wiele, tym bardziej, że jeszcze 2 dni temu trałem na Evereście w S'n'G z buy in $0,00 lub $0,04.
A dzisiaj? Sami zobaczcie, jestem z siebie zadowolony.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Tosiak
-#VIP
-#VIP

Postautor: Tosiak » 05 sty 2009, 13:37

Po pierwsze to zycze wytrwania w pisaniu (sensownym) i obszernym bloga. I witam wsrod forumowych blogowiczow.

Gratuluje wygranej s&g, jak i zajecia niezlego miejsca w generalce i4poker - wszystkich cieszy widoczny wzrost umiejetnosci w swojej grze. Oby tak dalej;)

Zapraszam do mnie, pozdrawiam!

kornik

Postautor: kornik » 05 sty 2009, 14:31

witam kolege z mojej miejscowosci, zycze sukcesow w graniu oraz zachecam do czestego pisania, pozdrawiam i mam nadzieje zobaczyc sie niedlugo na jakims turku pasłęckim bądź warminsko-mazurskim :P

chomar
-#pretendent
-#pretendent

Postautor: chomar » 05 sty 2009, 15:21

Z tymi turkami to nie tak szybko, bo na stałe mieszkam w Gdańsku, ale że sercem jestem i byłem z Pasłęka to tak zawszę piszę Pasłęk, a nie Gd:) Ale w Pasłęku bywam, bywam. Jak by się coś działo, to daj znać

chomar
-#pretendent
-#pretendent

Postautor: chomar » 13 sty 2009, 22:49