Strona 1 z 1

Zmuckowany all-in ?????

: 07 gru 2010, 11:48
autor: salvatore33
Chcialbym prosić kogoś o komentarz i wyjaśnienie sytuacji którą ostatnio miałem, bo wydaje mi się to troche dziwne.
Podczas turnieju live jeden ze shortstacków wsuwa all-in z wczesnej pozycji, wszyscy po kolei pasują, zostaje tylko BB, który zaczyna się zastanawiać, i w tym momencie gracz który zagrał tego alla, myśląc, że wszyscy spasowali, rzucił karty na środek stołu. BB od razu stwierdził, że był to muck, i pula nalezy się jemu? Czy wogóle jest coś takiego możliwe, bo TD nakazał rozegrać to rozdanie jak by tego mucka nie było.

: 07 gru 2010, 16:05
autor: Oziris
Jeżeli chodzi o decyzję w tym momencie to wydaje mi się, że TD miał zdecydowanie rację - BB nie powiedział nawet "call" więc w ekstremalnej sytuacji może wygrać pulę, ale jedynie z limpem od short stacka.
Generalnie wszystko zależy od indywidualnych zasad. Na różnych turniejach inaczej rozumie się nawet pojęcie mucka. Na dużych turniejach (WSOP, EPT) karty są zmuckowane w momencie kiedy dotkną kupki kart spalonych/spasowanych, a spotkałem sie z turniejami gdzie zmuckowane karty to takie wyrzucone przez zawodnika (jak w Twoim przypadku).

: 08 gru 2010, 19:23
autor: Glory
Z tego co pamietam, to jesli istnieje mozliwosc odtworzenia kart ze 100% pewnoscia (czyli niedotknely spalonych, innych etc) to nalezy postapic z duchem gry i to uczynic.

: 09 gru 2010, 15:09
autor: rafcio1410
Glory wszystko zalezy od tego w jakich miejscach sie gra, tak jak to napisal Oziris. Wedlug mnie powinno to byc w koncu dokladnie sprecyzowane w zasadach ogolnych pokera.

: 09 gru 2010, 21:03
autor: MrM1lo
Ale to jest sprecyzowane... jest to jeden ze sposobow oszukiwania innych graczy... zalozmy ze dochodzi do showdownu i gosciu ktory nic nie ma mowi ze ma strita i mowi to pewnie a przeciwnik rzuci karty do strefy spasowanych to pali karty i mimo tego ze mial wygrana to przegrywa przez swoj blad a tamten co mowil o stricie wygrywa bo tylko jego karty zostaja w grze...

To samo sie tyczy Twojej sytuacji. gosciu spalil swoje karty i pula nalezala do BB wiec powinien wziac goscia AI bo tamten przegral poprzez spalenie swojej reki :)

: 14 gru 2010, 19:26
autor: Glory
MrM1lo, to nie takie proste. W turnieju i tak musisz pokazac reke jesli byl call, bez wzgledu czy ktos karty zrzucil czy nie. Wiec robiac taka akcje jak piszesz zostaniesz po prostu oszustem.

: 25 kwie 2011, 21:11
autor: artiz15
Skoro pokazał karty bez decyzji gracza z BB to jasna sprawa że pula należy do gracza z BB, bo błąd popełnił short! Mogło też wydawać się shortowi że ten z BB powiedzial pas ale to raczej mało realne..po prostu gapiostwo jego.