Znaleziono 909 wyników

autor: Glory
07 mar 2017, 00:58
Forum: Artykuły o pokerze
Temat: Pracujesz ciężko czy pracujesz dużo?
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 5966

Re: Pracujesz ciężko czy pracujesz dużo?

Pracujesz ciężko czy pracujesz dużo?

Juz myslalem ze ktos temat o mnie stworzyl. Ostatni tydzien to 16h pracy 5h snu na dobe.....
autor: Glory
07 mar 2017, 00:51
Forum: Ważne informacje
Temat: Brakujace awatary
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 5915

Re: Brakujace awatary

Profiil, awatar i zamiast z galerii wybierasz "przeslij awatar". Klikasz "przegladaj" i wybierasz plik z komputera.
autor: Glory
06 mar 2017, 19:50
Forum: Ważne informacje
Temat: Brakujace awatary
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 5915

Re: Brakujace awatary

Po wejsciu w profil mozecie sobie wybrac avatar z galerii - bedzie tego od cholery i troche, was stary tez tam powinien byc

Obrazkow pod posty nie przewiduje :)
autor: Glory
06 mar 2017, 00:37
Forum: Ważne informacje
Temat: Test powiadomień na tapatalk
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 1476

Test powiadomień na tapatalk

Przyszlo wam powiadomienie na telefonie o tym temacie?
autor: Glory
04 mar 2017, 00:00
Forum: Ważne informacje
Temat: SSL na forum
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 2700

SSL na forum

W koncu, po zaledwie 30 godzinach pracy udalo mi sie wlaczyc szyfrowanie SSL na forum. Od teraz wszystkie adresy beda sie zaczynac od https a nie od http a w Chromie czy innych przegladarkach zobaczycie ladna zielona klodeczke. Teoretycznie wszystko powinno dzialac i zadnych roznic nie powinniscie o...
autor: Glory
03 mar 2017, 21:26
Forum: Ważne informacje
Temat: Brakujace awatary
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 5915

Brakujace awatary

W czasie przenosin nie wszystkie awatary udalo sie prawidlowo importowac.

Wasz stary awatar znajduje sie najprawdopodobniej w tej paczce:

https://www.pokerkings.pl/awatary.zip

Niestety nie moge go przywrocic za was.
autor: Glory
02 mar 2017, 14:32
Forum: Filmy pokerowe
Temat: Top 5 Poker Table Nightmares
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 3847

Re: Top 5 Poker Table Nightmares

Blah, tez mi wielka historia KK vs QQ vs JJ. A albo 88 vs 66 - takich karet z to ja sam trafilem juz kilka :P QT vs QJ vs 66 na boardzie to QQ6 to juz poezja. Ale jak fatalnie tam to QT zagralo jest az przerazajace. A najglupsze jest to ze ostatniego rozdania nie pokazali od poczatku. Jestem ciekaw ...
autor: Glory
28 lut 2017, 14:34
Forum: Ważne informacje
Temat: Nowa wersja forum online!
Odpowiedzi: 62
Odsłony: 13809

Re: Nowa wersja forum online!

Chyba gifow nie przenioslo, bo ja swoj avatar tez stracilem i musialem wgrac na nowo
autor: Glory
28 lut 2017, 10:28
Forum: Ważne informacje
Temat: Nowa wersja forum online!
Odpowiedzi: 62
Odsłony: 13809

Re: Nowa wersja forum online!

Zadnych avatarow Ci nie pokazuje? Wrzuc jakiegos screena.
autor: Glory
27 lut 2017, 17:37
Forum: Ważne informacje
Temat: Nowa wersja forum online!
Odpowiedzi: 62
Odsłony: 13809

Re: Nowa wersja forum online!

Usun pliki tymczasowe i ciasteczka z przegladarki
autor: Glory
27 lut 2017, 03:01
Forum: Ważne informacje
Temat: Nowa wersja forum online!
Odpowiedzi: 62
Odsłony: 13809

Re: Nowa wersja forum online!

Tak za plus minus tydzien. To jednak masakryczna ilosc pracy, aczkolwiek po doświadczeniu z pk pewnie pójdzie mi szybciej
autor: Glory
27 lut 2017, 00:53
Forum: Ważne informacje
Temat: Tapatalk na komorke
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 3154

Re: RE: Re: Tapatalk na komorke

Slodziak pisze:No w sumie to super

Czy ktos wie jak w tapatalk ustawia sie wiadomosc typu push? Czyli taka ktora wygeneruje powiadomienie na telefonie
autor: Glory
27 lut 2017, 00:43
Forum: Ważne informacje
Temat: Nowa wersja forum online!
Odpowiedzi: 62
Odsłony: 13809

Re: Nowa wersja forum online!

Juz naprawione logowanie, sorry za problemy :)
autor: Glory
25 lut 2017, 17:56
Forum: Ważne informacje
Temat: Nowa wersja forum online!
Odpowiedzi: 62
Odsłony: 13809

Re: Nowa wersja forum online!

Sadze ze moj obecny avatar pasuje jako podsumowanie przenosin :) BTW - macie jakas wizje na top? http://www.pokerkings.pl/styles/we_universal/theme/images/top-forum.jpg Nie bardzo wiem gdzie te logo wkleic i w jakiej wielkosci. W tym ukladzie na srodku ma ten plus ze widac go rowniez w wersji na tel...
autor: Glory
25 lut 2017, 17:55
Forum: Ważne informacje
Temat: Tapatalk na komorke
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 3154

Tapatalk na komorke

Nie dosc ze forum wyglada juz genialnie na urzadzeniach mobilnych to jeszcze dogralem dodatek o nazwie Tapatalk.

Ktos z was korzysta? Jesli jeszcze nie to zachecam do sprobowania, znajdziecie go a Google Play czy Ios store.

Od teraz bedziecie miec pewnosc ze nie przegapicie zadnego waznego posta.
autor: Glory
25 lut 2017, 12:33
Forum: Ważne informacje
Temat: Nowa wersja forum online!
Odpowiedzi: 62
Odsłony: 13809

Re: Nowa wersja forum online!

Fakt troche duze. Ale to dlatego ze w top dodaje jeszcze kto akurat jest online. Wyrzucic ? Ewentualnie moge tez ustawic mniejsze awaraty (teraz maks to 120px). Dodamy jeszcze troche zielnego koloru by bylo po staremu :) A co z przyciskiem do cytowania selektywnego? Nie ma, czy po prostu nie widzę? ...
autor: Glory
24 lut 2017, 19:54
Forum: Ważne informacje
Temat: Nowa wersja forum online!
Odpowiedzi: 62
Odsłony: 13809

Re: Nowa wersja forum online!

Update - zmienilem wszystkim na jasny. Jak chcecie zobaczyc ciemny to albo zmiencie w profilu, albo wylogujcie sie i ogladajcie strone jako gosc - tam domyslnie jest na razie czarny.
autor: Glory
24 lut 2017, 19:40
Forum: Ważne informacje
Temat: Nowa wersja forum online!
Odpowiedzi: 62
Odsłony: 13809

Re: Nowa wersja forum online!

Wgrałem dwa nowe. Mozecie je sobie zmienic w profil/ustawienia witryny.

Wprawdzie przy zmianie wyrzuca jakis blad, ale zmienia prawidlowo. A przynajmniej tak mi sie wydaje :). Jesli zaobserwujecie jakis blad w nowym stylu - dajcie znac.
autor: Glory
24 lut 2017, 19:13
Forum: Podstawy pokera
Temat: Gdzie i jak teraz?
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 3467

Re: Gdzie i jak teraz?

Nie wiem jak iOS ale na androidzie to mi super smiga zarowno party-brak-polskiej-licencji! jak i p*

O trackerze nie slyszalem - a tez by mi sie przydalo cos co chodziac handhistory zbiera bym pozniej do PT mogl importowac
autor: Glory
23 lut 2017, 19:15
Forum: Ważne informacje
Temat: Nowa wersja forum online!
Odpowiedzi: 62
Odsłony: 13809

Re: Nowa wersja forum online!

Odnosnie styli, 3 do wyboru: https://www.phpbb.com/customise/db/style/se_square_left/demo/3.1 https://www.phpbb.com/customise/db/style/we_clearblue/demo/3.1 https://www.phpbb.com/customise/db/style/we_universal/demo/3.1 Wszystkie maja avatary z lewej strony. Zielonego takiego nie znalazlem, ale tlo ...
autor: Glory
23 lut 2017, 18:58
Forum: Ważne informacje
Temat: Nowa wersja forum online!
Odpowiedzi: 62
Odsłony: 13809

Re: Nowa wersja forum online!

Nie trzeba wchodzic w temat. W spisie tematow (danej kategorii) w tabelce "ostatni post" jest podany autor posta (nick). Obok niego jest ikonka kartki - to przenosi od razu do ostatniego posta danego tematu.
autor: Glory
21 lut 2017, 00:30
Forum: Ważne informacje
Temat: Nowa wersja forum online!
Odpowiedzi: 62
Odsłony: 13809

Re: Nowa wersja forum online!

Wiciu, wszystkie 3.1.x powinny pasować
autor: Glory
20 lut 2017, 19:52
Forum: Ważne informacje
Temat: Nowa wersja forum online!
Odpowiedzi: 62
Odsłony: 13809

Re: Nowa wersja forum online!

poldek17 pisze:A da sie ustawić postaremu żeby z lewej strony była informacja o użytkowniku a po prawej stronie post?


Pewnie sie da, wybierajac wlasnie taki styl z listy ktora wam do wyboru dalem.

btw, widzieliscie jak forum zawodowo wyglada na telefonie? Jeszcze tylko tapatalk i bedzie idealnie
autor: Glory
20 lut 2017, 16:53
Forum: Ważne informacje
Temat: Nowa wersja forum online!
Odpowiedzi: 62
Odsłony: 13809

Nowa wersja forum online!

Dobra, skonczylem :) Pod wzgledem silnika chyba wszystko jest juz ok, w czasie przenosin nic nie powinno zginac. Pod wzgledem wizualnym - jeszcze duzo pracy. I tu od razu pytanie - ktory styl wam mam zainstalowac? Wybierzcie ktorys z: https://www.phpbb.com/customise/db/styles-2 Pozniej zrobimy sobie...
autor: Glory
19 lut 2017, 14:58
Forum: Ważne informacje
Temat: Pisanie postow chwilowo zablokowane - przenosiny bazy
Odpowiedzi: 0
Odsłony: 2533

Pisanie postow chwilowo zablokowane - przenosiny bazy

Pisanie postow chwilowo zablokowane - przenosiny bazy

Wyszukiwanie zaawansowane



Kopiowanie calosci lub fragmentow bez pisemnej zgody zabronione. Strona jest kierowana do uzytkownikow polskojezycznych zamieszkalych w krajach, w ktorych korzystanie z Serwisu jest zgodne z prawem. Wiadomosci prezentowane w serwisie sa dozwolone wylacznie dla osob podlegajacych jurysdykcjom prawnym, w ktorych uczestnictwo w grach pokerowych online jest legalne. Korzystajac z serwisu, uzytkownik deklaruje wobec administratora, ze uczestnictwo w grach pokerowych online jest w jego jurysdykcji dozwolona i ponosi pelna odpowiedzialnosc za prawdziwosc zlozonego przez siebie oswiadczenia.

Na terytorium Polski poker online moga oferowac jedynie te podmioty, ktore posiadaja zezwolenie Ministra Finansow. Gra w pokera u operatorow, ktorzy nie posiadaja licencji Ministerstwa Finansow jest zabroniona i grozi konsekwencjami prawnymi. Serwis jest przeznaczony tylko dla osob, ktore ukonczyly 18 lat. Korzystajac z serwisu, uzytkownik potwierdza, ze ma ukonczone 18 lat.