Jestem absolwentem poznanskiej polibudy, a w pokera gram od 1,5 roku - glownie live. Teraz zaczalem grac na CD Poker korzystajac z bonusu PokerKings.pl.
Moja historia z pokerem sie zaczela w momencie, gdy w akademcu zaczely sie nieziemskie lagi, takie ze czlowiek nie mogl sobie spokojnie grac w Dote i pewnego wieczora ze znajomymi postanowilismy kupic zetony i sobie pograc. Zaczelismy od gry typowo 4fun, a kara dla przegrywajacego bylo ze musial ganiac po piwo. Potem znajomi wpadli na pomysl, zeby ustalic wpisowe za 5 zeta, co by to wygrany mial na to piwo. Ponad pol roku temu wyladowalismy w pewnej knajpie w Poznaniu, gdzie ludzie grali i graja do dzisiaj na stawkach 0.10/0.20 z buy-inem 20 zeta, chociaz zdarzylo mi sie tam juz grac cash 0,50/1,00. Kwoty nie sa porazajace, jednak mozna sobie na piwo cos ugrac, bo przewaznie na stole lezy 300 - 400 zlotych. Jestem graczem, ktory najlepiej czuje sie w grze live na stolach typu shorthanded. Ze znajomymi, z ktorymi gram regularnie co tydzien, bralismy udzial pod koniec maja w turnieju studenckim organizowanym w hattricku. Z naszej trojki 2 osoby doszly do FT. Ja przez badbeata zakonczylem ten turniej na 9-tym miejscu, a kumpel ukonczyl na 3-ciej pozycji. Zrobilem call za 80% mojego stacka (moze troche wiecej) z mid pair, koles mial fd i doszlo mu na riverze i zamiast miec ponad 2 razy tyle chipsow co drugi gracz zostalem shortem ze stackiem okolo 10 BB. Dostalem QJ wpadlem na AA i po zawodach. Z uwagi na fakt, ze przez ten zbieg okolicznosci wyladowalem na zarabistej imprezie, gdzie poznalem moja 'nagrode pocieszenia' stwierdzam ze dobrze, ze sie stalo jak sie stalo