24off, czyli moj pokerowy miniblog

Miejsce w którym możesz sobie założyć własny wątek i na bieżąco dzielić się z innymi swoimi sukcesami, porażkami i przemyśleniami. Forum widoczne po 20 postach. Ponad 300 blogów polskich graczy.

Czy podoba Ci sie mój mini-blog?

Tak, kontynuuj pisanie
3
100%
Nie, ponieważ jest nudny.
0
Brak głosów
Nie, ponieważ rozegrane ręce nie są opisywane w sposób zrozumiały lub przejrzysty.
0
Brak głosów
Nie z innych względów.
0
Brak głosów

Liczba głosów: 3

Cold.FuzZion
-#pretendent
-#pretendent

24off, czyli moj pokerowy miniblog

Postautor: Cold.FuzZion » 29 gru 2008, 15:17

Na wstepie chcialbym zaznaczyc, ze nigdy nie pisalem bloga takze sam jestem ciekaw co z tego wyjdzie ^__^

Jestem absolwentem poznanskiej polibudy, a w pokera gram od 1,5 roku - glownie live. Teraz zaczalem grac na CD Poker korzystajac z bonusu PokerKings.pl.