[SIT] [SH] KK bubel SnG

Analizy rozdań poker texas holdem z gier sit'n go 5-6 osobowych.
zdzisio
-#pretendent
-#pretendent

[SIT] [SH] KK bubel SnG

Postautor: zdzisio » 26 lip 2009, 18:56

Na początek troche o sobie; gram na everescie SnG po 0.10 i 0.25 jestem początkujący i też nie bardzo mi sie spieszy do zbudowania mega rolla czy cuś tam; spokojnie gram sobie w poksa i staram się zdobywać doświadczenie bez pośpiechu i tanim kosztem. Wiem że niskostawkowce nie nadają się do szkolenia, ale muszę przyznać że te sity przy bublu na ogół cechują się w miarę realną grą bez zbędnych AI czy mega betów więc warunki do nauki jak dla mnie dobre; ok tyle tytulem smętu a teraz łapcia:

everest-brak-polskiej-licencji! Poker — Szczegóły Ręki
Identyfikator Ręki: 4865109202
Identyfikator Stołu: -130357086
Opcja Gry: Prawdziwe Pieniądze
Stół Turnieju: 35345707-0
Typ Gry: Hold'em
Stawki w Ciemno: 30/60
Stawki: 60/60
Waluta: USD
Data Rozpoczęcia: 2009-07-26 GMT
Czas Rozpoczęcia: 17:12:47 GMT

Aranżacja Miejsc:

riaddu06 jest na miejscu 2 z 5105.
Poooook jest na miejscu 3 z 645.
zdzisio jest na miejscu 8 z 1725.
Azubure jest na miejscu 10 z 2525.

Złóż Stawki w Ciemno:

Przycisk jest przy miejscu 10.
riaddu06 składa stawkę małą w ciemno opiewającą na sumę 30.
Poooook stawia stawkę dużą w ciemno opiewającą na sumę 60.

Rozdaje Karty Własne:

riaddu06: -- --
Poooook: -- --
zdzisio: Kh Ks
Azubure: -- --

Przed-flop:
zdzisio podnosi 210.
Azubure podnosi 360.
riaddu06 składa.
Poooook składa.
zdzisio wchodzi 150.

Flop (2c 4c 6s):
zdzisio podnosi 810.
Azubure podnosi 2165.
zdzisio wchodzi 555.

Turn (2c 4c 6s 10s 4h):

Wyłożenie Kart:
Azubure pokazuje karty As Ah.
Azubure posiada 4c 4h 10s As Ah: Dwie Pary
zdzisio pokazuje karty Kh Ks.
zdzisio posiada 4c 4h 10s Kh Ks: Dwie Pary
zdzisio został wyeliminowany z dalszej gry.

Zsumowana Wartość Puli:
800 jest zwracana do Azubure (bez wejścia).
Suma Puli: 3540
Azubure wygrywa 3540.
Prowizja nie jest pobierana za tą rękę.