[CASH] [PLO10] AJQ7ds

Analizy rozdań poker omaha. Wszystkie rodzaje gry poker omaha.
Awatar użytkownika
Sith
LEGENDA
LEGENDA

[CASH] [PLO10] AJQ7ds

Postautor: Sith » 09 kwie 2009, 22:36

Ucze sie troche innych odmiam - w Omaha jestem lekko zielony :-)

Rozdanie jak ponizej - czy moglem to rozegrac inaczej? I czy call na river sensowny (zakladalem ze to blef - jakby trafil cos mocnego to raczej by chyba value-betowal)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 07 paź 2009, 00:19 przez Sith, łącznie zmieniany 1 raz.

Oskarek

Postautor: Oskarek » 09 kwie 2009, 22:46

Jak dla mnie mimo wszystko fold na river Ty masz tylko 2 pary ja ostatnio na river spasowalem seta Asów ale bylo mnostwo kart mnie bijacych i to samo masz tu... jak dla mnie easy fold

Awatar użytkownika
Sebola
-#VIP
-#VIP

Postautor: Sebola » 09 kwie 2009, 22:51

Hej!

Ja bym rozegrał to trochę inaczej. Z racji że to jest OMAHA to mając wysokie karty i w dwóch kolorach - podbiłbym więcej preflop, żeby albo wyrzucić przeciwników z rozdania albo zgarnąć duża pulę juz po flopie. Ja jak gram prywatnie w OMAHĘ to grę staram się zakończyć po flopie - bo później to układów może dojść co niemiara. No chyba że po flopie albo od razu łapię nutsa, albo mam szansę na nutsa - to można próbować to spokojnie rozgrywać i wciągać jak najwięcej graczy do rozdania.

W tym przypadku więcej podbiłbym preflop i co za tym idzie duuużo więcej po flopie - jakby gość po flopie mi się utrzymał to podejrzewałbym jakiegoś seta z jego strony czy to ósemek Asów czy dam - nie wierzę żeby przy mocnym podbiciu po flopie ktoś by dalej drawował do strita (z drugiej strony na OMAHA to grają różni gracze czasami tacy któzy wchodzą właśnie tylko po to żeby spróbować - niestety na tych stawkach takich graczy można się spodziewać, a ich to się nigdy nie rozczyta).