[CASH] [PLO HI 10 ]

Analizy rozdań poker omaha. Wszystkie rodzaje gry poker omaha.
Awatar użytkownika
zaba1_7
-#VIP
-#VIP

[CASH] [PLO HI 10 ]

Postautor: zaba1_7 » 01 paź 2011, 00:00

Możecie mi powiedzieć co on tu szukał po flopie??
czy ja zwaliłem,??
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Jah
-#VIP
-#VIP

Postautor: Jah » 01 paź 2011, 00:14

Ekhm, nie wiem nie znam się na Omaha. Ale myślę, że poprawniejsze byłoby pytanie co Ty tu szukałeś preflop. Masz tylko parę asów, właściwie bez możliwości poprawy swojej ręki, bo 3 asem sam zabierasz sobie outy. Dla mnie fold pf.
As played. Mimo wszystko flop trafiasz bardzo dobry, też bym sprawdził.

Awatar użytkownika
knoperss
LEGENDA
LEGENDA

Postautor: knoperss » 01 paź 2011, 09:10

jeżeli już podbijasz z 3xA to pf idzie tylko call a nie 4bet
flop jest ladny bo masz oesd+FD i Over pare bet jest poprawny
imo takie ręce nie nadają się do 4betów pf
pzdr

Awatar użytkownika
Ted Forester
-#VIP
-#VIP

Postautor: Ted Forester » 01 paź 2011, 09:21

Z tej pozycji fold preflop. Jednak jeśli podbijam, to właśnie liczę na 3bet, żeby zrobić 4bet i wsunąć jak najwięcej kasy/zallinować się pre. Na flopie easy game.

piotrek_nowy
-#VIP
-#VIP

Postautor: piotrek_nowy » 01 paź 2011, 10:51

knoperss pisze:jeżeli już podbijasz z 3xA to pf idzie tylko call a nie 4bet

Takie rece dobrze graja preflop, tragicznie postflop, dlatego chcemy jak najszybciej wrzucic pieniadze i nie miec rzadnych decyzji na flopie. Dlatego ja gram pot preflop jesli dostane akcje na preflopie.

Na flopie trafiles nutsa, ja bym betowal malo, nie boisz sie wielu kart, a i tak na kazdej ktora spadnie mozesz sie stackowac, do tego dajesz rywalowi szanse na jakis blad. Tutaj akurat i tak postanowil sprawdzic, widac mial czutke :)

Awatar użytkownika
knoperss
LEGENDA
LEGENDA

Postautor: knoperss » 01 paź 2011, 12:36

piotrek_nowy pisze:
knoperss pisze:jeżeli już podbijasz z 3xA to pf idzie tylko call a nie 4bet