Możecie mi powiedzieć co on tu szukał po flopie??
czy ja zwaliłem,??
[CASH] [PLO HI 10 ]
- zaba1_7
- -#VIP

[CASH] [PLO HI 10 ]
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
Jah
- -#VIP

Ekhm, nie wiem nie znam się na Omaha. Ale myślę, że poprawniejsze byłoby pytanie co Ty tu szukałeś preflop. Masz tylko parę asów, właściwie bez możliwości poprawy swojej ręki, bo 3 asem sam zabierasz sobie outy. Dla mnie fold pf.
As played. Mimo wszystko flop trafiasz bardzo dobry, też bym sprawdził.
As played. Mimo wszystko flop trafiasz bardzo dobry, też bym sprawdził.
- knoperss
- LEGENDA

- Ted Forester
- -#VIP

-
piotrek_nowy
- -#VIP

knoperss pisze:jeżeli już podbijasz z 3xA to pf idzie tylko call a nie 4bet
Takie rece dobrze graja preflop, tragicznie postflop, dlatego chcemy jak najszybciej wrzucic pieniadze i nie miec rzadnych decyzji na flopie. Dlatego ja gram pot preflop jesli dostane akcje na preflopie.
Na flopie trafiles nutsa, ja bym betowal malo, nie boisz sie wielu kart, a i tak na kazdej ktora spadnie mozesz sie stackowac, do tego dajesz rywalowi szanse na jakis blad. Tutaj akurat i tak postanowil sprawdzic, widac mial czutke
- knoperss
- LEGENDA

piotrek_nowy pisze:knoperss pisze:jeżeli już podbijasz z 3xA to pf idzie tylko call a nie 4bet
Takie rece dobrze graja preflop, tragicznie postflop, dlatego chcemy jak najszybciej wrzucic pieniadze i nie miec rzadnych decyzji na flopie. Dlatego ja gram pot preflop jesli dostane akcje na preflopie.
Na flopie trafiles nutsa, ja bym betowal malo, nie boisz sie wielu kart, a i tak na kazdej ktora spadnie mozesz sie stackowac, do tego dajesz rywalowi szanse na jakis blad. Tutaj akurat i tak postanowil sprawdzic, widac mial czutke
znajomy powiedzial co innego
"trzymająć seta w ręku mamy marne szanse na polepszenie ukladu"
tutaj postflop ratuje nas fd + osed i over dlatego moim zdanie zagral poprawnie.
nie mial czutki tylko jest po prostu fishem.
- Ted Forester
- -#VIP