Ekhm, nie wiem nie znam się na Omaha. Ale myślę, że poprawniejsze byłoby pytanie co Ty tu szukałeś preflop. Masz tylko parę asów, właściwie bez możliwości poprawy swojej ręki, bo 3 asem sam zabierasz sobie outy. Dla mnie fold pf.
As played. Mimo wszystko flop trafiasz bardzo dobry, też bym sprawdził.
_________________ "Bywają okazje, gdy zwyczajnie nie można się nie napić." - A. Sapkowski.
Zaproszone osoby: 22 Pomógł: 19 razy Wiek: 24 Dołączył: 10 Mar 2009 Posty: 2015 Skąd: Sulechów 52'04'19
Wysłany: Sob Paź 01, 2011 10:10
jeżeli już podbijasz z 3xA to pf idzie tylko call a nie 4bet
flop jest ladny bo masz oesd+FD i Over pare bet jest poprawny
imo takie ręce nie nadają się do 4betów pf
pzdr
_________________ Flote Pozdrawiamy!!
O Falubazie klubie ty nasz!! <3
Z tej pozycji fold preflop. Jednak jeśli podbijam, to właśnie liczę na 3bet, żeby zrobić 4bet i wsunąć jak najwięcej kasy/zallinować się pre. Na flopie easy game.
Pomógł: 17 razy Wiek: 23 Dołączył: 21 Maj 2009 Posty: 625 Skąd: Kraków
Wysłany: Sob Paź 01, 2011 11:51
knoperss napisał/a:
Takie rece dobrze graja preflop, tragicznie postflop, dlatego chcemy jak najszybciej wrzucic pieniadze i nie miec rzadnych decyzji na flopie. Dlatego ja gram pot preflop jesli dostane akcje na preflopie.
Na flopie trafiles nutsa, ja bym betowal malo, nie boisz sie wielu kart, a i tak na kazdej ktora spadnie mozesz sie stackowac, do tego dajesz rywalowi szanse na jakis blad. Tutaj akurat i tak postanowil sprawdzic, widac mial czutke
Zaproszone osoby: 22 Pomógł: 19 razy Wiek: 24 Dołączył: 10 Mar 2009 Posty: 2015 Skąd: Sulechów 52'04'19
Wysłany: Sob Paź 01, 2011 13:36
piotrek_nowy napisał/a:
knoperss napisał/a:
Takie rece dobrze graja preflop, tragicznie postflop, dlatego chcemy jak najszybciej wrzucic pieniadze i nie miec rzadnych decyzji na flopie. Dlatego ja gram pot preflop jesli dostane akcje na preflopie.