Glory, jestem grafikiem komputerowym, moglbym pomyslec nad nowym logiem/bannerem dla forum, co o tym myslisz? jezeli sie zgodzisz podrzuce Ci na e-maila jakis projekt maly;)
Bardzo dobry pomysł - mam ten avatar na Unibecie i jeszcze jakimś pokerze z tej samej sieci i bardzo często ktoś pyta co to za forum itd. Świetna reklama!
Cytat:
Czy moge wkleic "wlasnorecznie" zrobiony avatar pokerkings.pl?
Co znaczy to "wlasnorecznie"
Wklej - zobaczymy co to, może akurat sie przyda
Wysłany: Sro Lut 04, 2009 19:50
Apropo avataru to ja już 4 razy próbowałem wrzucić go na Unibet i oczywiście info czekaj na zatwierdzenie admina, no i czekam tydzień... dwa....trzy.... a avataru jak nie było tak niema.... niewiem o co chodzi.
Jako, że gram teraz na Poker Stars, wstawiłem tam nasz avatar i stwierdziłem, że lepiej by wyglądał jakby wypełniały go tła napisów do końca bez zielonej obwódki dlatego troszeczkę go zmieniłem i myślę, że w sofcie Poker Stars wygląda lepiej :P
Tutaj może nie wygląda mocno zachęcająco, ale wystarczy go dobrze dopasować i w Starsach prezentuje się ładnie ;)
ładny ale za zielony jak dla mnie. Tło możnaby zmienić..
Jakbyś przejrzał cały temat a nie pierwszy post to byś widział, że gdzieś po środku jest wyedytowany avatar z czerwono czarnym tłem który całkiem nieźle prezentuje się w poker roomach :)
Hej.
Uważam że ten gif jest super. Właśnie go ściągnąłem i zaraz go sobie wkleję... Jestem świeżym graczem. Zacząlem graćna poker star. Teraz zamierzam pokrać na innych portalach. Z przyjenością będę pokazywał wasz zank
Pozdor dla wszsytkich.
Dzięki za giF, jest super.
Mam malutki problem.
Otóż skopiowałem gif na pulpit dałem go w profil i nic. Potem spróbowałem z linkiem strony gifa i nic. Gdzie tkwi problem? Czy ktoś mi pomoże?
Pomógł: 4 razy Dołączył: 06 Sie 2008 Posty: 765 Skąd: Poznań
Wysłany: Pon Lut 08, 2010 12:00
Jeśli mówisz o tym, że nie możesz dodać avatara to nic dziwnego gdyż na forum można dodawać swoje avatary po napisaniu 100 postów